سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و چون روز نهروان به کشتگان خوارج گذشت فرمود : ] بدا به حال شما ، آن که شما را فریفته گرداند زیانتان رساند . [ او را گفتند اى امیر مؤمنان که آنان را فریفت ؟ فرمود : ] شیطان گمراه کننده و نفس‏هاى به بدى فرمان دهنده ، آنان را فریفته آرزوها ساخت و راه را براى نافرمانى‏شان بپرداخت ، به پیروز کردن‏شان وعده کرد و به آتششان درآورد . [نهج البلاغه]
کوثر

گویند روایتی است که نقل میکند : اگر کسی گناهانش در لیالی قدر آمرزیده نشود خداوند فرصتی در اختیار او قرار میدهد و آن فرصت روزی نیست جز روز عرفه ...

.

.

.

آخر تا کی ؟؟؟

.

.

.

تا کی میخواهم گناه کنم و فرصت توبه را در خواست کنم !!!

.

خداوندا ! تو خود میدانی انسان بودن و انسان زیستن چه دشوار است .

.

حالا که خود را میخواهم برای دعای پر فیض عرفه آماده کنم ... دارم فکر میکنم که آیا در شبهای قدر من بودم که توفیق بندگی صالح را از خدا خواستم ؟؟؟

.

.

.

.آری من بودم که در شب های قدر با خود و با خدای خود عهد بستم که ظهور حجتش را با کارهایم به تاخیر نیندازم ...

...

..

.

خدای من ! خدای همه قلبهای شکسته ....

.

خدایا به حق بنده هایی که امروز میان در خونت و با دل شکسته حاجت هاشون رو عرضه میکنن .

.

هر آن چه به خوبانت عرضه میداری به ما نیز ارزانی بدار ...

 

 

" اللهم عجل فی فرجه مولانا صاحب العصر والزمان "



  • کلمات کلیدی :
  • منتظر ::: دوشنبه 87/9/18::: ساعت 12:11 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 0
    بازدید دیروز: 0
    کل بازدید :21864

    >> درباره خودم <<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    کوثر

    >>لینک دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<